Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavljuje Poziv za iskaz interesa za provedbu marketinške suradnje s organizatorima TOP događanja u 2025. godini.
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) kao nacionalna turistička organizacija svojim promotivnim aktivnostima kroz posebne marketinške i PR suradnje želi podići svijest o Hrvatskoj kao atraktivnoj turističkoj destinaciji raznovrsne turističke ponude tijekom cijele godine te time ujedno utjecati na povećanje potražnje za hrvatskim turističkim proizvodima, povećanje turističkog prometa i opće potrošnje.
U skladu sa Strateškim marketinškim i operativnim planom hrvatskog turizma za razdoblje 2023.-2027. i drugim strateškim i operativnim dokumentima HTZ planira uspostaviti i provesti marketinšku suradnju s organizatorima TOP događanja koja se održavaju u 2025. godini u Hrvatskoj i time podržati promociju događanja kao posebnih oblika hrvatske turističke ponude i značajnog motiva dolaska.
Stoga, predmet poziva je marketinška i PR suradnja s organizatorima TOP događanja u Hrvatskoj u 2025. godini, koja prepoznatljivošću i ugledom mogu doprinijeti nacionalnoj turističkoj promociji, odnosno suradnja kroz promociju događanja u 2025. godini u svim fazama provedbe projekta uz osiguravanje vidljivosti nacionalnog turističkog brenda i komunikacijskih poruka HTZ-a te produkciju različitih foto/video materijala.
Mogući partneri su organizatori TOP događanja u Hrvatskoj, koja prepoznatljivošću i ugledom mogu doprinijeti nacionalnoj turističkoj promociji i koja ispunjavaju sljedeće osnovne uvjete:
1. radi se o najznačajnijim događanjima koja predstavljaju motiv dolaska te će prednost imati događanja izvan glavne turističke sezone (glavna turistička sezona je razdoblje od 1.6. do 30.9.),
2. svojim ulaganjima u promociju i vidljivost na inozemnim tržištima značajno pridonose promociji nacionalnog turističkog brenda i pozitivnom imidžu Hrvatske kao destinacije atraktivne turističke ponude i doživljaja,
3. svojim održavanjem i aktivnostima pozitivno utječu na razvoj destinacije te povećanje turističkog prometa i potrošnje,
4. svojim popratnim programom kvalitetno prezentiraju turističku ponudu destinacije i potiču posjetitelje na dodatnu turističku potrošnju,
5. u promociju ulažu minimalno 10 % svog budžeta.
U razmatranje se neće uzeti: hodočašća, proslave godišnjica i obljetnica, natjecanja strukovnih udruženja, sajmovi, izložbe, poslovni skupovi (konferencije, kongresi i dr.), događanja zatvorenog tipa, online događanja i sl.
Udio HTZ-a ne može iznositi više od ukupnog troška ulaganja u promociju i vidljivost na inozemnim tržištima, a najviše do 20 % ukupnih troškova događanja. Sve odabrane aktivnosti moraju biti u skladu s komunikacijskim porukama HTZ-a te iz njih vidljivo da se radi o marketinškoj suradnji s HTZ-om (uz upotrebu znaka/logotipa hrvatskog turizma).
Prijave se podnose zaključno s 21. listopada 2024. godine.
Više informacija na poveznici: https://www.htz.hr/hr-HR/projekti-i-potpore/strateski-marketinski-projekti/top-dogadanja-i-vrhunski-hrvatski-sportasi/top-dogadanja