Cilj ove potpore je poticanje informiranja, promocije, razmjene znanja, inovacija i dostignuća o poljoprivredi, prehrani i šumarstvu, domaćih proizvoda, zaštiti zdravlja biljaka ili životinja, povezivanja proizvođača i unapređenja poljoprivredne proizvodnje i prodaje te povećanje konkurentnosti i trživosti hrvatskih poljoprivredno-prehrambenih proizvoda.
Posebni ciljevi Javnog natječaja:
- sufinanciranje organizacija znanstveno-stručnih skupova iz područja poljoprivrede, proizvodnje i prerade, sigurnosti i kvalitete hrane, organizacije i poslovanja poljoprivrednih proizvođača te ruralnog razvoja
- sufinanciranje organizacija gospodarskih skupova (sajmova i izložbi) u vezi s poljoprivredom, proizvodnjom i preradom proizvoda, prehranu i ruralni razvoj
- sufinanciranje organizacija lokalno-tradicijskih skupova (manifestacija) za prezentaciju kulturne baštine, tradicijskih obrta i lokalnih proizvoda.
Iznos potpore:
Prijavitelj može od Ministarstva zatražiti do 100% iznosa za financiranje aktivnosti organizacije skupova.
- najviši iznos potpore za organizaciju znanastveno-stručnih skupova je 150.000,00 kuna (19.908,42 eura) po korisniku
- za organizaciju gospodarskih skupova (sajmova i izložbi) 50.000,00 kuna (6.636,14 eura)
- a za lokalno-tradicijske skupove (manifestacije) 40.000,00 kuna (5.308,91 eura) po korisniku
Traženi iznos potpore po prijavitelju po skupu, ne smije biti manji od 5.000,00 kuna (663,61 eura) niti veći od iznosa navedenih u prethodnoj točki, a kumulativno najviše 150.000,00 kuna, odnosno 19.908,42 eura po korisniku.
Prihvatljivi prijavitelji: Ustanove, stručna udruženja, zadruge, zadružni savezi, jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, trgovačka društva u vlasništvu jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, županijske i lokalne razvojne agencije koje prijavljuju aktivnosti organizacije skupova u okviru ovog Javnog natječaja.
Prihvatljivi troškovi su:
- a) usluge stručnjaka (koji nisu zaposlenici/članovi/volonteri prijavitelja) za provedbu aktivnosti
- b) najam prostora i opreme za provedbu aktivnosti (uključujući tehničko osoblje, podršku za online sudjelovanje/prenošenje događanja i video konferenciju)
- c) konzekutivno/simultano prevođenje (uključujući opremu i tehničko osoblje)
- d) hrana i piće za sudionike aktivnosti (isključivo za događanja u živo)
- e) promidžba aktivnosti (objave o aktivnosti putem svih oblika medija, izrada promidžbenih materijala u vezi aktivnosti, uključujući digitalne promidžbene materijale – isključivo putem ponuda ovlaštenih izvršitelja registriranih za djelatnost)
- f) troškovi smještaja za sudionike aktivnosti (isključivo za događanja u živo)
- g) potrošni materijal za provedbu aktivnosti (uredski materijal ili druga potrebna sredstva za događanje (isključujući tehničku opremu), zaštitne maske za lice bez usluge dizajna i tiska, dezinfekcijska sredstva u opravdanim količinama i sl. – isključivo za događanja u živo)
- h) PDV je prihvatljiv trošak u slučaju kada podnositelj nije obveznik plaćanja PDV-a.
Rok za podnošenja prijava je od 23. kolovoza 2022. do 7. rujna 2022. godine.
Više informacija potražite na OVDJE.