Ministarstvo poljoprivrede: Javni natječaj za provedbu programa za organizaciju skupova o poljoprivredi, ribarstvu, šumarstvu, veterinarstvu i zaštiti bilja za 2022. godinu

}

25. kolovoza 2022.

Cilj ove potpore je poticanje informiranja, promocije, razmjene znanja, inovacija i dostignuća o poljoprivredi, prehrani i šumarstvu, domaćih proizvoda, zaštiti zdravlja biljaka ili životinja, povezivanja proizvođača i unapređenja poljoprivredne proizvodnje i prodaje te povećanje konkurentnosti i trživosti hrvatskih poljoprivredno-prehrambenih proizvoda.

Posebni ciljevi Javnog natječaja:

  • sufinanciranje organizacija znanstveno-stručnih skupova iz područja poljoprivrede, proizvodnje i prerade, sigurnosti i kvalitete hrane, organizacije i poslovanja poljoprivrednih proizvođača te ruralnog razvoja
  • sufinanciranje organizacija gospodarskih skupova (sajmova i izložbi) u vezi s poljoprivredom, proizvodnjom i preradom proizvoda, prehranu i ruralni razvoj
  • sufinanciranje organizacija lokalno-tradicijskih skupova (manifestacija) za prezentaciju kulturne baštine, tradicijskih obrta i lokalnih proizvoda.

Iznos potpore:

Prijavitelj može od Ministarstva  zatražiti do 100% iznosa za financiranje aktivnosti organizacije skupova.

  • najviši iznos potpore za organizaciju znanastveno-stručnih skupova je 150.000,00 kuna (19.908,42 eura) po korisniku
  • za organizaciju gospodarskih skupova (sajmova i izložbi) 50.000,00 kuna (6.636,14 eura)
  • a za lokalno-tradicijske skupove (manifestacije) 40.000,00 kuna (5.308,91 eura) po korisniku

Traženi iznos potpore po prijavitelju po skupu, ne smije biti manji od 5.000,00 kuna (663,61 eura) niti veći od iznosa navedenih u prethodnoj točki, a kumulativno najviše 150.000,00 kuna, odnosno 19.908,42 eura po korisniku.

Prihvatljivi prijavitelji: Ustanove, stručna udruženja, zadruge, zadružni savezi, jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, trgovačka društva u vlasništvu jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, županijske  i lokalne razvojne agencije koje prijavljuju aktivnosti organizacije skupova u okviru ovog Javnog natječaja.

Prihvatljivi troškovi su:

  1. a) usluge stručnjaka (koji nisu zaposlenici/članovi/volonteri prijavitelja) za provedbu aktivnosti
  2. b) najam prostora i opreme za provedbu aktivnosti (uključujući tehničko osoblje, podršku za online sudjelovanje/prenošenje događanja i video konferenciju)
  3. c) konzekutivno/simultano prevođenje (uključujući opremu i tehničko osoblje)
  4. d) hrana i piće za sudionike aktivnosti (isključivo za događanja u živo)
  5. e) promidžba aktivnosti (objave o aktivnosti putem svih oblika medija, izrada promidžbenih materijala u vezi aktivnosti, uključujući digitalne promidžbene materijale – isključivo putem ponuda ovlaštenih izvršitelja registriranih za djelatnost)
  6. f) troškovi smještaja za sudionike aktivnosti (isključivo za događanja u živo)
  7. g) potrošni materijal za provedbu aktivnosti (uredski materijal ili druga potrebna sredstva za događanje (isključujući tehničku opremu), zaštitne maske za lice bez usluge dizajna i tiska, dezinfekcijska sredstva u opravdanim količinama i sl. – isključivo za događanja u živo)
  8. h) PDV je prihvatljiv trošak u slučaju kada podnositelj nije obveznik plaćanja PDV-a.

Rok za podnošenja prijava je od 23. kolovoza 2022. do 7. rujna 2022. godine.

 

Više informacija potražite na OVDJE.

 

Posljednje objave

Javni poziv za financiranje/sufinanciranje aktivnosti psihološkog i socijalnog osnaživanja te podizanja kvalitete življenja hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji te stradalnika iz Domovinskog rata i aktivnosti promicanja vrijednosti Domovinskog rata u 2025. godini

Objavljen je Javni poziv za financiranje/sufinanciranje aktivnosti psihološkog i socijalnog osnaživanja te podizanja kvalitete življenja hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji te stradalnika iz Domovinskog rata i aktivnosti promicanja...

Skip to content