Poziv za financijsku potporu udaljenim školama

}

12. rujna 2022.

Otvoren je Poziv za financijsku potporu udaljenim školama, te su pozvane sve škole iz ruralnih područja (sukladno nacionalnoj klasifikaciji NUTS 3) na prijavu na natječaj u okviru projekta Learning from the Extremes.

Ovaj poziv ima za cilj rješavanje nejednakosti u pristupu digitalnom obrazovanju povećanjem uključenosti i smanjenjem digitalnog jaza s kojim se suočavaju učenici iz udaljenih područja i zajednica sa slabom povezanošću, ograničenim ili nikakvim pristupom uređajima i digitalnim obrazovnim alatima i sadržajima.

Learning from the Extremes ima za cilj pokazati načine na koji se digitalni jaz, koji imaju školske zajednice iz udaljenih područja, može smanjiti:

  • Povezivanje učenika: učenici će imati moderne, povezane i konstruktivne prostore za učenje opremljene za podršku angažiranom, personaliziranom učenju.
  • Učitelji u razvoju: Učitelji će imati razvoj, podršku i resurse koji su im potrebni za integraciju digitalnih alata u okruženje za učenje.
  • Ušteda vremena: Pomoćno osoblje će imati koristi od alata za upravljanje školom koji smanjuju ručne zadatke i povećavaju vrijeme za fokusiranje na poučavanje i učenje.
  • Pristup digitalnim alatima: školske zajednice imat će pristup digitalnim alatima i povezanosti za učinkovitu komunikaciju i suradnju.
  • Kvalitetnije podučavanje: Svo će osoblje biti u mogućnosti surađivati sa školama u  zemlji kako bi se smanjio jaz u pristupu visokokvalitetnom podučavanju.
  • Stručna podrška: Sve će škole moći dijeliti izvrsnost podučavanja uz stručnu podršku u razredu, školi i regiji.

Maksimalni iznos FSTP-a (financijska potpora trećim stranama) koji se dodjeljuje putem bespovratnih sredstava, iznosi 20.000 EUR po trećoj strani (školi ili mreži škola) za cijelo trajanje akcije. Financijska potpora bit će dodijeljena za instaliranje početnog HECC scenarija (Model – vrlo opremljene i povezane učionice)HECC model nadopunjuje Europski okvir za digitalno kompetentne obrazovne organizacije (DigCompOrg ) koji pruža sveobuhvatan i generički konceptualni okvir koji odražava sve aspekte procesa sustavnog integriranja digitalnog učenja u obrazovne organizacije iz svih obrazovnih sektora.

Četiri dimenzije konceptualnog Modela – vrlo opremljene i povezane učionice (HECC):

  1. Digitalna tehnološka oprema (tehnologije koje se koriste u obrazovnom okruženju u svrhu učenja i poučavanja, uključujući fizičke tehnologije (tj. hardware) i obrazovni software i usluge)
  2. Mrežni zahtjevi (propusnost i latencija mreže koja predstavlja temelj za uspješnu implementaciju obrazovne tehnologije)
  3. Profesionalni razvoj nastavnika (stalni profesionalni razvoj nastavnika (CPD) koji je usmjeren na izgradnju kapaciteta nastavnika za učinkovito korištenje digitalnih tehnologija u praksi poučavanja, učenja i ocjenjivanja, kroz cikluse brzog učenja, brze povratne informacije, kontinuiranu refleksiju, suradničko treniranje i druge metodologije)
  4. Pristup digitalnom sadržaju (koji odražava zahtjeve kurikuluma (tj. različite razine složenosti, točnosti, ispravnosti, autentičnosti, životnih veza, interdisciplinarnosti) koji su potrebni kako bi se osigurala veća uključenost digitalnog sadržaja u učionicu i korištenje od strane nastavnika i učenika).

Za 80-ak projekata dodijelit će se 1.200.000 EUR koji uključuju 100 do 150 ruralnih škola u 10 zemalja EU (Grčka, Portugal, Cipar, Hrvatska, Finska, Irska, Bugarska, Rumunjska, Italija i Španjolska).

Preduvjet za sudjelovanje u projektu je geografski položaj škole, koji mora biti u ruralnom području. Popis mjesta koja su klasificirana kao ruralna odnosno prema nacionalnoj klasifikaciji spadaju u NUTS 3 područja nalaze se u tablici.

Rok prijave: 30.9.2022.

Prijava

Vodič za prijavitelje

Video upute na hrvatskom

Posljednje objave

Odobrena četiri projekta koje je pripremala Razvojna agencija Vukovarsko-srijemske županije u sklopu javnih poziva za poboljšanje materijalnih uvjeta u vrtićima i opremanje i uređenje igrališta za djecu

Javni pozivi Ministarstva demografije i useljeništva usmjereni su prema stvaranju kvalitetnijeg okruženja za obitelji i boljih usluga našim najmlađim građanima. S tim ciljem objavljena su dva poziva Dostupnost kvalitetnih i priuštivih sadržaja za djecu u lokalnim...

Skip to content